Goud.Goud 58.487,00Zilv.Zilver 713,98Plat.Platina 30.990,76Pall.Palladium 42.810,41 Gratis afhalen in Amsterdam!
 

Verzending en levering

Slide 1
Onze Bezorgmethoden uitgelegd

Goudverzekerd maakt online goud, zilver, platina, palladium én rhodium kopen veilig, gemakkelijk en snel. Koop fysieke edelmetalen en laat deze volledig verzekerd én anoniem thuis of op kantoor afleveren. De bestelling toch liever zelf ophalen? Dat kan op een van onze kantoren in Amsterdam of Eindhoven.

Image is not available
Slide 1
Verzenden binnen Nederland
Afhalen op kantoor: Gratis
  1. Ophalen op afspraak in Amsterdam of Eindhoven
  2. Discrete locaties
  3. Pinnen op locatie mogelijk
PostNL: €9,95
  1. Bestellingen tot €1.000
  2. Handtekening voor ontvangst
  3. Afleveren uitsluitend op afleveradres
PostNL: €14,95
  1. Bestellingen vanaf €1.000
  2. Handtekening voor ontvangst
  3. Gratis bij bestellingen vanaf €5.000
Privékoerier: €100
  1. Persoonlijke aflevering
  2. Inclusief controle zending
  3. Aflevering op dag en tijdstip op afspraak
Slide 1
Verzenden naar België
Afhalen op kantoor: Gratis
  1. Ophalen op afspraak
  2. In Amsterdam of Eindhoven
  3. Discrete locaties
PostNL: €35
  1. Volledig verzekerd
  2. Bezorgen op afspraak
  3. Gratis bij bestellingen vanaf €5.000
Privékoerier: €150
  1. Persoonlijke aflevering
  2. Inclusief controle zending
  3. Aflevering op dag en tijdstip op afspraak
Slide 1
Afhalen
Op ons kantooradressen houden wij om veiligheidsredenen geen voorraden aan en kan alleen uitsluitend op afspraak een bestelling worden opgehaald. Gelieve er rekening mee te houden dat het enkele dagen kan duren tussen het moment van bestellen en het moment dat de bestelling op een van onze vestigingen afgehaald kan worden. Plaats de order en kies voor Afhalen. Zodra de order klaar ligt nemen we contact op, om op een van de Goudverzekerd kantoren de order af te halen.
PostNL
PostNL is een verzendmethode bedoeld als een goedkoop alternatief voor UPS voor bestellingen tot €5.000. Voor meer zekerheid adviseren wij gebruik te maken van verzendingen met UPS. Pakketten van PostNL worden verzonden inclusief de instructie deze uitsluitend af te leveren op het bezorgadres. Let wel: het kan voorkomen dat PostNL deze instructie niet opvolgt en dat het pakket na een mislukte afleverpoging elders wordt aangeboden of bij een PostNL ophaalpunt wordt afgeleverd. Het pakket wordt volledig discreet en anoniem ingepakt en verstuurd zodat niemand de inhoud van het pakket kan raden.
Heading layer
Slide 1
UPS
UPS is gespecialiseerd in het bezorgen van waardevolle producten. De koeriers van UPS bieden het pakket alleen aan op het afleveradres en nooit bij bijvoorbeeld de buurman. De koerier ziet er op toe dat het pakket persoonlijk wordt overhandigd aan de juiste persoon. UPS levert bestellingen af vanaf dinsdag tot zaterdag. Zodra de koerier van UPS het pakket heeft opgehaald ontvang je een track en trace code om de order te volgen. Diezelfde avond wordt de orderstatus live bijgewerkt door UPS. Bij aflevering van het pakket dient er getekend te worden voor ontvangst. Desgewenst kan voorafgaand aan de aflevering ook aan ons worden doorgegeven welke eventueel andere personen het pakket in ontvangst mogen nemen.
Privékoerier
Bij Goudverzekerd beschikken wij over een privéchauffeur. Indien u van deze dienst gebruik wenst te maken dan geeft u dit aan tijdens het orderproces. Wij nemen dan contact met u op om een datum en tijdstip af te spreken. Ook hier dient u er voor te zorgen dat u zich kunt legitimeren met een geldig legitimatiebewijs. Onze privéchauffeur levert in zowel Nederland als België.
Slide 1
Veelgestelde vragen
Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Tijdens het plaatsen van de bestelling wordt per product een indicatieve levertijd weergegeven waar rekening mee dient worden te houden. Mocht je meer willen weten over een leverdatum, mail, chat of bel ons en we laten direct weten wat de status is!

Hoe kan ik mijn order volgen?

Voor een eventuele bezorgtijd van de order zijn we afhankelijk van de gekozen verzendmethode. Bij verzendingen met PostNL en UPS ontvang je een track en trace code zodra de bestelling is opgehaald bij ons. Hiermee kun je het pakket online volgen en doorgaans staat daar ook een indicatie bij van de verwachte bezorgtijd.

Kan ik het bezorgadres nog wijzigen?

Heb je al een bestelling geplaatst en wil je dan nog het bezorgadres wijzigen? Neem dan contact met ons op om een wijziging door te geven. Ter referentie zullen wij om het bestelnummer en een geldig legitimatiebewijs vragen.

Ik heb mijn pakket niet ontvangen?

Het kan zijn dat de koerier langskomt en een briefje achterlaat met het verzoek om een nieuwe afleverpoging af te spreken. Neem direct contact op met de vervoerder en geef de track en trace code ter referentie door. Indien het pakket niet is afgeleverd en er ligt geen brief van de koeier, neem dan contact met ons op.

Waar GEEF ik AAN op welke vestiging ik de order WIL AFHALEN?

Kies tijdens het afrekenen voor Afhalen. Zodra de order gereed is nemen wij contact op met je om een afspraak in te plannen op onze vestiging in Amsterdam of Eindhoven. Het ophalen is uitsluitend op afspraak mogelijk.

Verdere vragen?

Neem ook een kijk op onze FAQ pagina. Zijn er nog verdere vragen? We proberen bijna altijd bereikbaar te zijn via de chat, e-mail of op ons telefoonnummer 020 799 73 36.

Slide
Onze Partners
logo ups
Image is not available

De waardering van www.goudverzekerd.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.5/10 gebaseerd op 576 reviews.