Mijn online betaling is mislukt, wat nu?

Mijn online betaling is mislukt, wat nu?
1 februari 2016 gvadmin

Is er iets misgegaan tijdens het betalen? Controleer altijd of het geld wel is afgeschreven of niet. Indien er geen geld is afgeschreven kunt u altijd een nieuwe bestelling plaatsen. Indien u ziet dat het geld wél van uw rekening is afgeschreven en u ontvangt binnen 60 minuten geen orderbevestiging van ons, vragen we u om per ommegaand contact met ons op te nemen zodat wij uw bestelling alsnog rond kunnen maken.

De waardering van www.goudverzekerd.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.7/10 gebaseerd op 35 reviews.

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten