Ik heb een defect/beschadigd product ontvangen. Wat nu?

Ik heb een defect/beschadigd product ontvangen. Wat nu?
17 oktober 2016 Bilal Chairi

Allereerst is het natuurlijk bijzonder vervelend als uw product niet voldoet aan de door u gestelde verwachting. Indien uw product bij ontvangst defect of beschadigd is, kunt u hiervan een melding maken bij ons. Wij gaan dan voor u kijken hoe wij dit voor u kunnen oplossen. U kunt hiervoor contact met ons opnemen waarna wij uw defect aanmelden in ons systeem. Vermeld in uw e-mail alstublieft het betreffende ordernummer en een telefoonnummer waarop wij u kunnen bereiken.

De waardering van www.goudverzekerd.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.7/10 gebaseerd op 36 reviews.

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten